Summa sidvisningar

onsdag 1 december 2010

Hejsan onsdag
Det är kalt i dag 22.7 minus på morgonen och mitt på dagen har det varit 15 minus.
Hua...men det snöar inte hahah...
Vi har nog fått så det räcker tycker jag.
Vi måste köpa en till Bia bädd, båda vovarna älskar den.
Men Karin vinner för det mesta. Om Minttu lägger sig där först så lurar hon alltid bort han med att leka med bollen...så han blir så på G och vill ta av henne den.
Då ger hon honom den och går och lägger sig i bädden hahah...
Nej! Matte ska du sätta dej vid datorn igen...vi trodde du skulle leka med oss.

Mys stund..
Ännu mer mys..
Ha n fin onsdag!




3 kommentarer:

  1. Säger bara det att det är inte bara människo världen som vi tjejer är smartare :) Tydligen i hundvärlden också ;)
    Smart drag av Karin att lura bort Minttu från Bia bädden.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, smart Karin!!!
    Sv. Förstår att just målning, är något som måste göras av glädje. Inte av tvång. Vad roligt att du hittade lusten att måla igen. Måste vara väldigt rogivande, på något sätt. Du kunde kanske visa flera fina tavlor? *skrapar lite med foten* ;D

    Ha en riktigt fin dag. Sitter här och hoppas på att det ska bli lite varmare i dag.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vovvar kan allt vara ganska smarta ibland :P

    Själv fick jag lura ut vovvarna när jag skulle lägga mig i sängen. Alla (då) 4 hade tagit sin plats, men det löste jag enkelt genom att gå iväg och öppna ytterdörren - då sprang alla ut i tron att vi skulle leka.

    Muhahaha!

    SvaraRadera