Summa sidvisningar

tisdag 20 juli 2010

Onsdag

Jag är så tränings sugen, vill gå kurs!
Finns så mycket roliga kurser, men allt börjar till hösten.
Cliff behöver verkligen det. Blir vild om han inte får jobba med huvudet, promenader och motion hjälper inte. Och jag behöver en spark där bak, då är det bra med kurs...
vill spåra också
Men det var typ 7år sedan jag lärde in spår. Så vill gärna ha med mig någon första gången så Cliff är så lätt lärd vill jag att det ska bli rätt från början, så man inte gör tok.
. Hoppas Ulla eller Hellan har tid snart!



Hej Alla vänner

Nu är det onsdag, i går var jag ledig.
Försökte pyssla lite, jag gjorde halsband... men,
Min kär vove Cliff rörde om i pärlorna hela tiden hmmm... jäkla buse!
Så jag tog en cykel tur i skogen med båda hundarna.
Dom hade världens tempo, hade nog en hel del spring i benen.
Vi avsluta ett dopp i bäcken.
Cliff hittade ett bad ställe helt själv alldeles nära våran hus...hihih...trodde det skulle vara svårt att bada där, då det svårt att komma ner någon stanns i bäcken.
Till min glädje då Karin hittade ett ler hål att bada i under cykel turen.
Men hon och cliff simma runt blev rena och av kylda ;).
Sedan blev dom nöjda så jag kunde fortsätta pyssla

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar