Summa sidvisningar

tisdag 17 augusti 2010

Hejsan ursäkta att jag inte skrivet på ett tag.
Men jag har rustat min nya lokal..
typ 12 timmar om dagen. sedan har vi haft semester och varit borta.
Min Kamera har gått sönder..buuu... jag som älskar att fota.
Men jag kommer strax köpa ny då kommer jag uppdatera flitigare.
Inte roligt med bara text.

Cliff är i en riktig trotts perjod...han kommer inte i håg någon ting vi lärt honom.
Men Ja, man har ju haft unghundar förr. man vet det går över.
I dag var han och Karin med mig på jobbet en sväng.
jag hörde hur det raslade och lät som stenar for om kring.
och det gjorde det!
För Cliff fick för sig att dricka vatten i min fontän i väntrummet så stenarna som låg i for al världens väg hmmmm....

Karin lugn och snäll... lite hängig efter löpet...ingen riktig fart.
Men inte heller dålig.

Hörs snart ingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar