Summa sidvisningar

torsdag 7 oktober 2010

Fredag


Hejsan

Här har inte hänt mycket!
Karin är med mig på jobbet på dagarna.
Jag bytt visnings bild, nu är det bara Karin här hemma såååå...tomt.
Det tycker Karin också..hon saknar nog sin bästis.
Jag och sambon tog ledigt i går..hade köpt gott picknink fika.
Vi hade planerat att gå ut i skogen halva dagen kolla nya vägar att gå med hund.
Det finns så mycket stigar här uppe i skogen, skulle vara roligt att hitta en ny väg.
Tråkigt när man får gå och vända, roligare om man kan gå runt.
Nu har jag en runda som är
45min och en på 1.15 timmar...jätte bra, när man vet om man har en viss tid på sig.

Men nu regnade det hela dagen i går så det var inte så trevligt...
så det blev en kortare variant och ingen picknik :(.
Men det blev mycket gjort hemma.

Jag fick mig ett kontor ...satte upp alla saker jag varit och shoppat på ikea i tisdags.
Skrivbord, skrivbords stol, hyller mm.
Men nu är det snart helg och vi hoppas på bättre väder så vi kan gör en picknik i helgen.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar