Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Fredag

Men Karin då!
Karin från i sommras! men hon såg ut ungefär lika i dag efter grusgroppen
Fredag
Vovarna följde med till jobbet i dag.
Premiär för Minttu Jag trodde han skulle skälla mycket.
Han vaktar väldigt hemma.
Det plingar ju i dörren när kunderna kommer
Men det gick hur bra som hällst.
Karin är ju van där.
Dom var tysta som möss i köket. :)
Efter det gick vi en promenad med Lena och hennes vovvar Bosse och Olle.
I grus taget!

Bad och stoj...
Karin och Bosse och Olle.
I deras älsklings sand hög.

En kund till mig har hund dagis.
Vi ska träna hundmöten på tisdag.
Kanon med folk som kan sitt och har många hundar att träna med ;)

Ha det gott
Annette

2 kommentarer:

  1. Roligt för vovvarna att få följa med till jobbet :)

    Jag hade mina där innan jag flyttade till hus och kunde fixa hundgården :)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Hahaha....jag bara skrattar när jag ser den härligt, skitiga Karin!!!
    Sv. Visst är det trist när det händer. Om båda vill försöka göra något åt det, så kan det nog lösa sig. I vårt fall var det inte så tyvärr. Det finns ju faktiskt jättekunniga människor som är proffs på det här. Man blir så arg och ledsen när det händer!

    Kram

    SvaraRadera