Summa sidvisningar

tisdag 19 oktober 2010

Vilse i pannkakan och Hund leksaker


Köpte leksaker åt vovvarna i dag ...
Undrar om det var för vi ville kolla på Hockey... :)
Jag tror leksakerna var godkända!
Dom höll tio minuter...men vissa är hel än undrar hur länge!

Denna leksak gick sönder fortast... men det gjorde inget...det va en pip leksak...
Det missade jag ;)
I dag har jag gått på en ofrivillig lång promenad.
Tänkte bara gå 30 minuter i skogen.
En stig jag länge funderat om man kunde gå från Sätra till Hagaström..
Och det kunde man.
Bara det att halv vägs dit.
Fick min kära Golden tik upp ett spår...och tror du inte Minttu följde med :( grrrr...
karin kom till baka men inte Minttu... jag stod och skrek mig hes efter honom... just när jag var panik-slagen och nära till tårar.
Tänkte ringa min sambo...
Då kom han, det var efter ca 10 minuter, men det kändes som 3 timmar...

Han kom trött och jätte glad.. och jag vart skit arg!
( mest av att jag blev orolig och va i panik)
Jag mötte upp honom och tog tag i honom i kinderna och hissa upp han i luften så han inte hade en tass i backen
( jag fundera var jag fick dom krafterna i från, Han är ju en stor kille..).
Sen fick han koppel på sig.
Det var länge sedan jag blev så rädd.
Nästa gång blir det löp lina... jag kanske va lite naiv... :(
Sen forsatte vi promenaden.
Vi kom fram där jag trodde...

Jag beslöt jag mig för att gå tillbaka samma väg...
Men helt plötsligt var det så många stigar...
Jag gick den stigen jag trodde var den rätta och kom till en bäck...??!!
den hade jag inte gått över förr.
VILSE ALLTSÅ!!!
Det var bara att gå tillbaka samma väg till Hagaström och gå bil vägen tillbaka.

Min 30 minuters promenad blev 1½ timme hmmm...
Typiskt mig... det var inte första gången jag gjort så..
och förmodligen inte den sista, om jag känner mig rätt hihii....

Efter lekstunden med lek sakerna, lekte dom med varandra... lite svårt att koncentrera sig på hockeyn ;)

2 kommentarer:

  1. Jag har också ett litet problem när det gäller leksaker. Få leksaker får uppleva morgondagen! :P

    Sv: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja dom flesta leksaker blir slaktade här.
    Det är några som åkt i soperna sedan jag skrev inlägget.
    Även leksaker som inte ska kunna bitas sönder enligt djur affären går sönder.

    Ha det gott
    Annette

    SvaraRadera