Summa sidvisningar

måndag 17 maj 2010

FUNDERANDE!

Puss På dej Karin Säger Cliff

I morgon är det Tisdag och Vetrinären. För båda jykarna.
Tyckte Cliff va riktigt bra i morse.. men han är halt nu i kväll.
Man funderar fram och tillbaka, om man ska ha is i magen eller åka och kolla honom.
Jag ska ändå till veterinären med Karin i morgon. För att dom ska titta på hennes öga och sår.
Så jag bokade tid för Cliff på en gång.
Jag vill lägga pengar på hundkurs träning nu, inte veterinären :(
Min sambos Jobbar kompis fru..det blev långt.
Hon har ett hund sim här i Gävle.
Vi ska prata med honom/henne få se om kanske kan åka dit och simma med Cliff.
Han var ju så fysiskt otränad när han kom till oss, för 2 veckor sedan.
Så han kan mycket väl vara överansträngd, eller streckt sig eller muskel inflamation eller...man blir knäpp. Om dom ändå kunde prata.

Han har varit med oss lös i skogen.
Få promenader 2 timmar om dagen.
När han inte varit lös i hela sitt liv, och bara gått max 30-40min promenader per dag.
Vad jag har förstått.
Kanske han skulle tagit det mer lugnt i början.
Det är lätt att vara efter klok.

Vi får se i morgon.
Jag lovar att berätta hur det går!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar