Summa sidvisningar

tisdag 25 maj 2010

Onsdag

HEjSAN
Det har varit mycket nu...jag har varit bortrest i helgen.
och jobbat jätte mycket måndag och tisdag. Så jag har inte haft tid att skriva.

Men Cliff är inte halt längre sååååå...skönt.
Då var det nog en överansträngning i muskeln trotts allt.

Karins sår är nästan läkt. Bara sår skorpor.
Så håll en tumme att dom håller sig friska nu.

Cliff är sååå...understimulerad nu.
Dels för han fått vara i stillhet 2 veckor, på grund av att han varit halt..
Och för jag jobbat 2 sena kvällar plus dagar och var borta i helgen.

Men i kväll ska Linn följa med sin kusin som har 2 Doberman när hon tränar.
Då tar honom med Cliff och tränar med honom lite brevid.
Hoppas det blir av. Det behöver Cliff.

Vi ska vara hemma och sätta upp ett nytt handfat i badrummet med underskåp och en glas dusch vägg.
Men i morgon har Cliff sin Hund träning.

Linn är här i helgen så då kommer nog hon vara ute och aktivera Cliff.
Själv åker jag till en stuga med några kolleger och tar med mig Karin. Karin ska vi busa säger Cliff
Okej kan vi väll!!

Sist låg jag under! nu är det din tur.


Roligt kort....fångad i leken.
Dom ser galen ut med dom leker bara!
Lite jobbigt när dom leker inom hus för allt flyger. Dom beukar inte få leka inne.
Ha det gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar