Summa sidvisningar

söndag 16 maj 2010

Gammalt kort på mig Min hund Charlie som gick bort för 4 år sedan och karin 9 veckor
Hejsan Söndag!

Det blir en lugn söndag med koppel promenader.
Karin vill gärna rulla sig i gräset, det går ju inte med drenerings slang så hon får snällt gå i koppel. Så jag hinner på henne.
Cliff är fortfarande halt.
Det snurrar i huvudet vad det kan vara.
Jag har böjt, klämt, masserat.
Han ömmar inget, eller reagerar överhuvudtaget.
Har han sträckt sig, överansträngt sig, växtverk, stukat sig eller är det något allvarligt?
Nu har det varit koppel promenader i 5 dagar men ingen skillnad.
Lutar nu åt att han får följa med Karin till veterinären på Tisdag :-(
Jag som tyckte det skulle bli så roligt att ut och träna spår med Cliff i dag.
Med mina vänner Ulla och Bengt, men bara att vänta till han blir bra.
Min sambo säger att han förstår att det är svårt för mig att ta det lugn du är ju lite dampig...hahhaha....nä skämt och sido. Gillar att göra saker.
Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar