Summa sidvisningar

onsdag 5 januari 2011







Hejsan

Sticka de lite i går igen och kolla skidor och hockey på TV
Där i mellan var jag och plus i skogen med hundarna det var en underbar dag.
Jag sticka de puls värmare till min svägerska, hennes arbetskamrater frågade om jag gjorde på beställning så nu har jag gjort några fler. väldigt roligt och jag funderar ju mycket på hur man ska kunna dekorera dom...och hur man kan göra andra mönster.
föresten jag håller på med Qick knit så jag stickar inte vanligt.
Jag kan inte det får ont i handlederna då jag masserar på dagarna.
Försökte förra året att sticka ...då blev jag överansträngd och inflammation i underarmarna.
så jag inte kund jobba,
Men det här funkar super roligt.
Ha det gott
Annette






1 kommentar:

  1. Nu blir jag nyfiken....Quick Knit? Vad är det?
    Kul att ditt arbete uppskattas ;D

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera