Summa sidvisningar

söndag 2 januari 2011

Mycket har hänt sedan sist.. det här är lite av sakerna... Vi skickade upp Kina lampor på nyår...(tror det heter så)
Det har kommit massor av snö!

Minttu sover nu mera i sängen inte mitt påhitt...
Undrar just vart jag sover hmmm...


Anton fick en dvärg hamster i Julklapp..
Han har tjatat i 3 år men nu fick han en ...vår nya familje medlem heter Muffins.

Han fick även en bok som han satt med hela julen..
Alla barn som var med på julafton fick bara höra om hamstrar ;)


Minttu och Anton och Karin vid julgranen

God jul och gott nytt år!

Jag varit borta från bloggen ett tag varit mycket ...
jobb familj och skickat.Brynäs socker åt sambon...långa socker till Linn..och mössa åt Anton. Mössa åt min mor handleds värmare åt min svägerska, och sist men inte minst mössa åt min väninna, halsduk åt grannen glömde jag...

Det har min tid gått åt till i stället för att skrivit här ;)

Men nu är Julklapparna överstökade...

4 kommentarer:

  1. Jag har också blivit av med min sängplats - men vi har ju några fler djur som vill sova på min plats :P

    Man får försöka tränga ner sig så gott det går!

    Sv: Ibland har man bara mycket att göra, men roligt att du är tillbaka :)

    SvaraRadera
  2. Det var länge se´n sist, Kul att se dig :-)
    Jösses, vad du har stickat! Hoppas inte du fått ont i fingrarna bara, hihi.
    Sv. Jaa, visst repar dom sig snabbt, i vanliga fall. Quila fick ta bortlivmodern akut för ett år sedan, utan problem. Ronja hade nog haft en envis infektion, långt innan vi upptäckte att hon var sjuk. Men nu är hon på bättringsvägen igen. Hoppas det håller i sig.

    God fortsättning
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du är tillbaka :) Började undra om det hänt nått när du inte skrev på så länge :(

    Kul med en ny familjemedlem :) Hoppas bara inte hundarna gillar den för mycke bara ;)

    Får önska dig en god fortsättning på det nya året :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan och tack för ditt inlägg på min blogg. Jag har också haft fullt upp vilket har påverkat bloggandet under en tid. Jisses vad du har stickat! Det var flera år sedan jag stickade och virkade, men blev faktiskt lite pigg på det igen nu när jag läste om det här hos dig. Får väl köpa lite garn och börja så smått framöver, hihi.

    Önskar dig en GOD FORTSÄTTNING på det nya året. Kram på dig!

    SvaraRadera