Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

sjutton nu lär jag det bli andra takter...

Hejsan
ja nu var det en vecka sedan jag blogga igen.... men detta har jag gjort på denna vecka, jag har fått lite beställningar på handledsvärmare. Är man varm om handlederna är man varm om hela kroppen.
Jag ska även sticka lie för att sälja på praktiken.
Det var min kollegas önskemål.
Gjorde ett halsand som min kollega fick i present, som hon fått beröm för..:) jätte roligt så jag ska göra några sådana också... så roligt att folk uppskattar det man gör... som är min hobby.
Jag är en människa som älskar att skapa. Detta är några av min ringar jag jobbar med qick knit.
Mössa

Långa raggsocker som räcker till knäna
Linns julklapp


Handleds värmare




Handledsvärmare som smycke.








Detta är lite av det jag gjort sista veckan...haninte fotat allt innan jag sålt det :(
Ha en fin dag det kommer mera men ....lovar blogga mera ....hund bilder kommer i morgon. ;)






5 kommentarer:

  1. Hej i stugan :)

    Ja vinter bilderna ser rätt läckra ut, men fan vad halt det är :(

    Vilka fina saker du stickar :) Har också hållit på att sticka för men nu var det jätte länge sen. Tror jag har flera kassar med stickade tröjor som nästan inte är använda.

    Ha en bra dag du och vovvarna, och ta det försiktigt i halkan.

    SvaraRadera
  2. Vad fint!!! Har faktiskt aldrig hört talas om detta. Klart det är kul när det man gör blir uppskattat :-) Gillar dom svarta med pärlor!

    Önskar dig en skön tisdag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Handledsvärmare låter som en höjdare, men jag är själv på jakt efter en ny mössa då den gamla försvunit under mystiska omständigheter :P

    Sv: Ja, träningen är äntligen igång igen efter litet "juluppehåll" :P

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du börjat lydnadskurs! Berätta.....är ni många? Är det vardagslydnad, eller? Är jättesugen på att det ska dra igång här också. Joo, det tar på krafterna, minsann, hehe

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Helt otroligt söta handöedsvärmare att nuta av i vinterkylan
    ha en fin dag
    kram
    Emma

    SvaraRadera