Summa sidvisningar

torsdag 13 januari 2011

Kalt och tränings värk ;)

Mys på fredag morgon. ;)
hua...vad snö det är...och 22 grader kalt i dag.
nu är man ovan det har ju varit 2-3 grader sista veckorna

Karin är som en liten gris, sork eller något...
bökar i snön kör ner nosen...och bökar...precis som det är nå snö möss eller något och letar hmmm...
I dag har jag tränings värk.
jag har börjat träna med en personlig tränare.
för att bygga upp min kropp, efter bilolyckan för ganska precis 1 år sedan.
bygga upp mina nack muskler så jag får stöd av musklerna, så dom kan hålla upp min whiplach skada..sedan är jag ostabil i bäckenet
I går satte hon mig på löparbandet med puls mätare....träna över kropp.
har tränings värk mellan skuldrorna och bröst muskeln i dag.
Hahhah.... så ska man åka till jobbet och massera hela dagen...
skam den som ger sig,,,
Ha en fin dag
Annette



3 kommentarer:

  1. Inte kul med träningsverk:( Men den går säkert över med lite mera träning ;) Fast jag kan förstå att åka iväg och massera en massa folk när man har träningsverk inte kan vara kul :(

    Hon ser rolig ut Karin med huvudet i snön.

    Inte är det kul när temperaturen hoppar upp och ner så, -22 grader är inte skönt :( Vi har runt 6-8 minus grader och det räcker precis för mig :)

    Ha en bra helg du och vovvarna.

    SvaraRadera
  2. Som Ann-Margret skrev så är det inte så kul med träningsvärk, men det visar samtidigt att träningen gjort nytta :)

    Vad säger din PT om vibrationsträning? En form som jag själv använder på mig och mina hundar för att mjukt bygga upp muskler och förhindra skador :)

    SvaraRadera
  3. Stackars dig, men då har väl träningen gjort nytta, hihi. Det är sjukt att temperaturen kan växla så mycket.
    Sv. Jag fick lära mig massor i går, som jag inte hade en aning om. Hoppas o tror att det här ska bli bra?!

    Önskar dig en härlig helg. (Om nu bara träningsvärken ger med sig)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera