Summa sidvisningar

onsdag 19 januari 2011

Hejsan
Vi var på kurs jag och Minttu i måndags, det gick bra... det mesta träningen blir att koncentrera sig ¨på mig och inte dom andra. Minttu tycker dom andra vovarna är lite läskig.
I tisdag var jag och träna själv...ingen tränings värk i går men i dag hhihihi...och dag ska jag till gymet igen med min PT.
I går jobbade jag och stickade...som vanligt hahaha...
I dag ska jag följa med min son till skolan på förmiddagen..väldigt skojigt. Mys på morgonen.,
Gårdagens tillverkning...håriga benvärmare,

Mjuka Mobilfodral (Sålda)


Framsida mobilfodral



Måndagens tillverkning, Halsband (sålt)




Halsband,
Jag får nästan till en butik på jobbet med alla saker...jag kan ju inte ha allt själv så då tar jag dit en del jag gör..och det säljer jag faktiskt
På lördag ska jag och kollegan till Formex messan.
Kanske vi hittar med saker att köpa in och sälja.
Förra stället jag hade hade jag massage och present bod..
Mina kunder säger att dom saknar den.
Så kanske det blir lite små saker igen,






4 kommentarer:

  1. Guuuu, vad du är "driftig". Fina saker gör du ;D
    Morgon-mys-bilden är härlig.
    Kul med mässa, där kan det väl finnas massor av bra-att-ha-grejer ;-)

    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Det halsbandet var riktigt läckert! :)

    Sv: Ok. Vibrationsträning verkar inte så känt även om det finns gym som har sån utrustning.

    SvaraRadera
  3. Sv. Jag som tycker att berner är en ganska stor hund, får helt plötsligt väldigt små vovvar, i hans sällskap, haha.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad kul att eran träning går bra :). Det kommer säkert bli bättre det att han tycker dom andra är läbbiga efter några flera gånger på kursen.

    Vad fina saker du stickar och gör, vad duktig du är :)

    Ja visst är det så mycke roligare när solen är framme :) Blir så mycke gladare då :)

    SvaraRadera