Summa sidvisningar

söndag 14 november 2010

Godbit på praktiken

Dom här bilderna är tillägnad Ronja o Quila och deras matte.
Själklart alla andra som vill se denna godbit
När jag kom till jobbet i fredags möttes jag av denna godbit
Min kollega höll på att klippa håret på denna godbits matte.
Han slappnade av totalt trotts min kollegas 2 hundar, hårfönar och allt annat som låter i en frisör salong.


Minttu på dagis fredag morgon leker med 2 labbetikar och en schäfer tik (ej på bild)


Hejsan
Här är lite kort sedan fredagen...
Jag glömde min kamera hemma hmmm..
Jag tog kort med mobilen...Men den kameran är inte hundra bra,
måste lämnas in på lagning...bara jag kommer mig för att göra det hmm..
Ha en skön söndag kväll



6 kommentarer:

  1. Vilken liten sötnos :) Duktigt av den att kunna koppla av med andra hundar och oväsen.

    Tänkte föresten jag skulle länka till dig men vet inte vad jag "kalla" länken för. Vad ska jag skriva tycker du??

    SvaraRadera
  2. En ljuvlig liten krabat :)

    SvaraRadera
  3. Skönt trots allt med lite frissa å fin i håret!

    SvaraRadera
  4. Åååhhhh.......dom är bara för söta. Tack snälla du för gulliga bilder. Drömmer mig tillbaka till valptiden. (Även om det är lite jobbigt med dom små, hihi)

    Tack än en gång ;-)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Bara jag igen!
    Sv. Jaa, det vore ju kul. Har inte fått reda på vilkenn dag, eller vilken tid vi ställer, men det återkommer jag till.

    Allt gott
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hejsan tjejen!
    Ja, nu är jag tillbaka i vardagen igen. Idag har det varit tandläkarbesök och promenader med hundarna i regn. Kikade igenom några av dina bloggar under veckan och blev mycket imponerad av hur fint ni har det på jobbet. Det är ju toppen att också du kan ha med dig hundarna dit! Vad söt den lille valpisen är. Ja, nog är alla valpar helt ljuvliga. Tiden går bara så fort - vips så är de stora. Vad skönt att det fungerar så bra på hunddagis och att din vovve lär sig kömmunicera bättre och bättre med artfränder. Roligt. Ni får ha en fin kväll. Kram /Kicki

    SvaraRadera