Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

Hejsan
Helgen har varit bra.
I lördags va jag och några kompisar och Massage kollegor och hälsade på en annan kompis och kollega. Hon har köpt hus, ca 7 mil från Gävle.
Vi var dit och hälsa på och kollade hur dom fått det.
Blev bjuden på lunch..som va en 3 rätters visade det sig ;)
Jätte gott Tack Åsa och Anna för en trevlig dag och en väldigt god mat. Jag möttes av denna ljuvlig krabat. Åsa och Anna hade köpt en valp.
Vilket inte jag visste 10 veckor var han och hette Pluto (jag och Pluto på bild.)
Ljuvlig mat bakad potatis och 3 olika röror med god sallad och vitlöks bröd.

Sen blev det mycket lek i snön Här snöpurrar Minttu Karin.
Det blev ingen träning i går dom måste fixa bort all snö som kom på lydnad plan först.
Men nu på morgonen om 1½ timme ska jag ha 1 timmes privat träning med hundistruktören.
Vi ska träffas i stads parken träna möten, spännande.

Ha en fin måndag!




3 kommentarer:

  1. Vad man blir hungrig när man ser maten, ser jätte gott ut :) Vilken liten sötnos du håller i famnen :)

    Vad synd det inte blev någon träning för er då, men snön är ju inte så mycke man kan göra åt :( Ni ser ut att ha rätt mycke snö, i alla fall när man kollar på bilden där Minttu pular ner Karin i snön.

    Sv. Ja valparna är underbara :) Ska snart dit igen och hoppas då vi kan fixa fram bättre ljus så korten blir bättre och man skulle kunna filma dom lite. Fast tyvärr så är det rätt mulet ute idag också så det är nog mörkt där valparna är.

    Lycka till med din privat träning nu :)

    SvaraRadera
  2. Lek i snön är aldrig fel :)

    Här har vi dock ingen snö kvar på backen men ryktet talar om en kommande snöstorm :/

    Sv: Ja, eftersom jag tränar inför långpromenaden genom Sverige 2012 så har jag gott om mål och delmål :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att bli bjuden på trerätters :-)
    Söt liten valp. Då fick du passa på att lukta lite. (Tycker valpar luktar ju så gott)

    Hur gick det på privatträningen?

    Sv. Jag går kurs med både Quila o Ronja. En timma var varje gång. Precis lagom. Det är många som har två hundar och varvar lite.

    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera