Summa sidvisningar

fredag 12 november 2010

LEV IDAG!

Satte upp denna text över matbordet.
Så jag ser den varje dag jag äter frukost och börjar dagen ;).
I dag har jag lämnat sonen på skolan,
Sen tog jag och vovarna en lång promenad i stads parken (Borlongerskogen)
Så härligt vid vattnet och mycket träd mitt i stan.
Sen lämnade jag Minttu på hunddagis..
Han fick vara i köket där det var 2 labrador tikar och en schäfer tik han lekte med.
Så härlgt att se deras språk till varandra.
Jag fick mig en kopp kaffe snällt hunddagis;).
Sedan åkte jag till jobbet där jag är nu. Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Liknande texter hade gjort susen när man tapetserar inne på kontoret!

    Kanske "Carpe Diem" eller något annat djupt!

    Sv: Ja, våra egenhändigt byggda grindar har gjort stor skillnad! :) Dem tycks på något sätt passa in i huset! :)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tänkvärda ord.
    Sv. Attans...att du glömt kameran. Berner sennenvalpar är helt bedårande ;-)
    Härligt att det går så bra på dagiset. Trevligt verkar det också vara.

    Ha en riktigt skön helg
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera