Summa sidvisningar

fredag 5 november 2010

Hejsan sitter på jobbet ( på min praktik)
Trodde jag hade bilder på min praktik inlagd på den här datorn ,
Tänkte lägga upp lite bilder här!
Inte för det har så mycket med hund att göra.
Förutom att även dom är här i bland och även den delen
är deras vardag i bland.
Men hade visst dom bilderna på den andra datorn :(
Så det fårbli en bild på min trapp och min höst dekoration i stället ;)
Solen skiner och det är en fin dag.
Karin ska till "mormor" min mamma och pappa i dag och bli bortskämd.
Och Minttu ska efter Hunddagis till veterinären och få ett hormon chip.
JagVisste inte att det fanns!
Det är i stället för hormon spruta, den verkar i 9 månader,
alltså längre än hormon spruta räcker.
Sedan ska han till sin förra ägare lördag till söndag.
Så vi kommer vara hundfria i helgen,
:( :)
Vad Konstigt det kommer bli... vet inte när det hände sist
Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Hormonchip.....har jag aldrig hört talas om. Hoppas det fungerar bra.
    Det kommer säkert kännas jättetomt utan vovvarna. Vilken fin blomgrupp :-)
    Sv. Vad kul att få en arbetskamrat. Då väntar jag på bild från ditt jobb, hihi.

    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera