Summa sidvisningar

onsdag 17 november 2010

Hejsan
I går gick jag och golden Karin på en promenad och hämtade Minttu på dagis
Det tog 55 minuter att gå dit och 65 minuter hem. ;)
Kan bero på att jag bara hade Karin med mig dit, hon är som en bulldoser bara går med mig.
Hem hade vi Minttu med oss som skulle rulla i varenda snö driva.
Snöpurra sig själv med andra ord. Sedan måste han bara luktade överallt.
Det vart 13200 steg på steg räknaren inte illa hihih...
Jag gick 14.20 och kom hem 16.30.
Jag pratade lite med Minttus dagis fröken också hahha...
roligt att man har barn på dagis igen :).Letade efter boken jag la på vardagsrums bordet... men den hade visst Mintto lagt beslag på.
Undrar om han inte vill att jag ska läsa den. Eller om han vill läs den och lära sig något.
"Problem hund och hundproblem av Anders Hallgren"
Har väl inte mycket problem:
Men lite saker och jobba med 2 saker jag skulle vilja få bukt med NU!!
Mysigt efter vägen när vi gick i går.
Det var ett rosa sken ute och det låg en svag dimma över ängen.

Försökte visa det rosa skenet på den här bilden men syns inte så bra.
Ha en fin onsdag!
Annette Karin och Mintto




6 kommentarer:

  1. Åh vad mycket underbar snö ni har! Här har allt regnat bort tyvärr. Dock är det ju en fördel om det håller sig borta över helgen med då jag ska iväg på spårkurs men sen får det gärna falla minst 50cm tycker jag :)

    Kortet gick bra att ta sedan. Kortet i bloggen är taget när allt är klart och man funderar på att ta något mer och alla är trötta :)
    Som tur är det syrran som är fotograf så hon hade ju laddat upp med tålamod :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det var en rejäl promenad ni tog. Ni måste varit trötta när ni kom hem igen! :D
    Vilka härliga bilder. Jag vill också ha snö!! Här är fortfarande(g)råväder. Vi var ute på långpromenad ner till sjön. Det tog drygt 40 minuter att promenera runt, så det får bli en lite längre runda vid kvällspromenaden. Vackert med rosa himmel, det tyder ju på att solen trots allt gömmer sig någonstans där bakom. Ha en fin kväll. Kram/ Kicki, Malva & Steffie

    SvaraRadera
  3. Drygt 13000 steg är inte alls illa :) Kul att kunna hålla koll på det :)

    Är det en sån stegräknare som också räknar ut hur mycket kroppen förbränner?

    SvaraRadera
  4. Vad skönt med en långpromenad :) Ser verkligen härligt ut med eran snö.

    Har du bara så du kan se hur många steg du tar på din stegräknare. Kan du inte ställa in din steglängd och sen även se hur långt du gått. Våran promenad idag blev drygt 9 km.

    Fina bilder du tagit :) Så läckert med blå himmel och snön.

    SvaraRadera
  5. Hej Annette.
    Vilka fina bilder. Undrar om Minttu försöker säga något, eller bara är intresserad av att läsa, hahaha. Anders Hallgren tycker jag har mycket bra åsikter. Vad är det du vill lösa, NU!
    Jag använder också stegräknare emellanåt. Fick även en som man skulle sätta på hunden? Den har jag dock aldrig provat. Hundarna går ju säkert dubbelt så långt som jag, när dom är lösa.

    Ha en härlig torsdag!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Sv: Oj, finns det stegräknare för vovvar också :P

    SvaraRadera