Summa sidvisningar

onsdag 10 november 2010

Onsdag hände inte mycket!

Onsdag hände det inte mycket.
Jobbade och hundarna var med mig på jobbet.
Vi gick promenad efter ån på lunchen i snö och slask.
Sedan var vi till blomster handeln och köpte en blomma, till Min kollega som flyttade in i tisdags.
I dag ska Minttu på dagis, Personalen där säger att han blivet varm i kläderna nu..hiihi.
Börjar bli ett riktigt bus frö.
Karin följer mig till jobbet i dag.
Minttu har börjat läsa andra hundar mycket bättre nu, det märker jag på promenaderna
Så det gör honom gott att vara på dagis. ;) Vår nya disk och min vänt hörna, utan för mitt behandlings rum.
Mitt behandlings rum.

Kök där hundarna är Vårt personal kök, som vi hotta till.
Det var mörkbruna luckor med ljusbrunt i mitten och fult kakel. Vi målade det svart och köpte kakel dekor. :)
Min vänt hörna
Dörren in i lokalen och Lenas vänt hörna
Lenas rum och Blomman jag köpte till henne i dag! ;)
Ha en bra dag!
;)






3 kommentarer:

  1. Ser att du använder dig av kompostgaller :)

    Kan tipsa dig om att sticka till Byggmax eller liknande och köpa ett par 45*45-reglar och lite läkt och bygga en egen grind :) Det kan bli riktigt läckert om man sen väljer en bets som passar in i rummets färger :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Det ser såååå välkomnande och varmt ut. Där blir man nog ordentligt "ompysslad". Skönt!
    Köket blev ju jättefint :-)
    Sv. Att få till en bra träning med båda hundarna samtidigt, är svårt. Då måste man nog ha stenkoll på var och en först. Det har jag inte ännu ;-) Ska jag träna lydnad, tar jag alltid en i taget. Det gör jag när båda har fått en rejäl promenad, med en massa bus.
    Kul att det går så bra på dagiset.

    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du kan ha hundarna med på jobbet :)

    Riktigt fint du har på jobbet, riktigt mysigt :) Blir verkligen sugen att gå massage när man ser dina bilder.
    Synd att du bor för långt bort för man ska kunna komma på en behandling.

    Låter ju jätte bra att det går bra för Minttu på hunddagiset :)

    SvaraRadera