Summa sidvisningar

måndag 29 november 2010

Hejsan
Nu har jag inte varit in här på en vecka inte likt mig :)
Men det ar varit mycket..
Jobbat kvällar förra vecka.
Den tid jag hade över kopplade jag av med att måla på en tavla.
och i helgen har vi varit på ett kalas och ett party långt in på natten, mycket trevligt. Min svägerska har fyllt jämnt
Hundarna har varit ut lånade.
Min son och Karin har varit gos mormor och Minttu har varit och myst och blivit om pysslat hos sin förra ägare. Jul bocken i Gävle stod på plats igen i Söndags.
Invigdes med fyrverkerier.. Hoppas den får stå till JUL .
Folk har ju en viss förkärlek till att bränna den. :(
Jag tycker den kan få stå till efter Nyår ändå.
Här har det snöat konstant i en vecka nu...helt otroligt vad snö det kommit.
Ändå är det inte 1 december än.

Karin tycker det jätte roligt att kolla på TV gör era hundar det?
Hon är den ända hunden jag haft som gör det.
Det är bara när det är hundar på tv Eller djur överhuvud taget.
Hon tycker om när Husse kollar på trav också...då följer hon hästarna runt runt..
Kommer dom ur bild kollar hon bakom tv hihihi...för säkerhets skull.



Vi jul pyntade och tog fram ljusstakarna
De var mycket trevligt att barnen också var med..
Dom tog datorerna från sina rum ner i vardagsrummet...och gjorde oss sällskap.
hahhah... Barn av i dag, ;)

Ha en fin kväll





2 kommentarer:

  1. Ja hoppas bocken får stå ett tag. Riktigt fin är den :)

    Häftigt med Karin som kollar på TVn. Vi har haft ett kanon väder här idag med sol hela dagen :) Hu vad mycke snö ni måste ha om det snöat så länge :( Hoppas det slutar snart då så ni inte blir igen snöade.

    SvaraRadera
  2. Den där stackars bocken! Undra hur det kommer att gå för den i år :/

    SvaraRadera